Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009

To all my fellow blog follower and termasuk my Rumah Urut Runners...maaf zahir dan batin..isk i lik kampung ke..yup tapi doket jer naik Rapid KL pun sampai...hehe for me yang sudah semakin muda ni...Raya is where your heart belongs to, that what important...bukan lemang, rendag , ketupat ajer...duit raya ayo chek yang kene bagi ler...hehe

itu ler, dulu its all about the material but the essence is missing ...well like what my friends told me it never too late to patch up things...kan..well hopefully things would be much better for all of us in the future cehh mcm dah kahwin... belum berpunya lagi marr...teringin jugak nak beraya kek kampong bini kalau ade...

itu ler raya tahun ini 2009 adalah agak mencabar bagi diri ku, well things had not been the same as before...well that not going to stop from me being happy...i choose to be happy ler..kan misery ajer susah lak..mmm x sabar nak masuk training mode balik setelah lama resting mode jer...heheh but aku lost weight ler..rasenyer dah ade ciri-ciri 6 pack tur..mm berangan...

My parents is being very easy about raya mood , i guess its the way they had been brought up, so that raya is not something material only it is happiness with your family...i guess that i learnt from all of this commotions going on in my life....home is where your heart is kan... when the truth finally came around, you found that many mistakes had been made without even passing through your concious mind...

ok ler dah byk ckp ...so sesape nak dtg umah beraya ....just leave me a message...ala balik ulu Kelang ajer...so Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin......

No comments:

Post a Comment

Scribble what u like here...