Wednesday, December 16, 2009

Geram....

Geram that is what im feeling right now about myself...what had happened to me lerr..i'm slowly losing the grip of doing my job nowadays, having less and less mood to work, ...baru jer kene marah dengan bos tadi, got my grammar all ...terabur all over the place..pergg pulak tu kene lak compared dengan new guy..tension lak aku...this is really not me at all....need to lift up and take that extra mile ...knowing my strenght, should i be ignoring my weakness ke?......nasib baik ler bos aku ni sabar hehe kalau tak dah memang kene fired ler aku ni.....bos aku ni baik tapi kekadang tu leh mendatang rase kemarahan yang tahap maksimus jugak can't blame him, he sees more than what i am seeing...different horizon kan...

dah ler tur GE 30k entah ler GE ke NB entahler mane satu ni? esok baru nak pergi Pacesetter 's office ni...to submit some registration forms ,kat mane pun aku x tahu ,alamat rasenyer macam rumah orang jer name Kenny..huh? katanyer lagi jauh lak tur...mmm hopefully i could do 30km by then..

No comments:

Post a Comment

Scribble what u like here...